12th December 2014, 01:48
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ga helemaal akkoord met de meningen van de dames hieronder. Vriendschap is enorm belangrijk! Echte vrienden steunen je door dik en dun. Je kan met ze lachen, praten, wenen, ... Jij staat voor hen klaar en zij voor jou! Dat dit ten goede komt van je gezondheid, lijkt me niet meer dan logisch?
Ik vind dat we hier ook de nuance moeten maken met online vrienden en je echte vrienden. Hoeveel mensen zijn er wel niet dat het tellertje van facebookvrienden graag zien stijgen omdat ze dan populair zouden zijn? Vaak zijn het die mensen die in tijden van ongelukkig zijn, bij niemand terecht kunnen omdat ze geen ECHTE vrienden hebben. Ik vind dit gewoon belachelijk. Sociale media is zeker belangrijk maar spreek af met je vrienden en laat je smartphone in je zak zitten! En zoals V*ronique ook al aanhaalde; je familie en partner zullen er ook wel voor je zijn, maar het is toch anders. Bijvoorbeeld bij een breuk met je partner, zijn je vrienden vaak de personen die alles voor jou zouden doen! Ze willen je er bovenop helpen en gelukkig maken!
|