Enkele post bekijken
Oud 1st December 2005, 11:44
Stevie Stevie is offline
Registered User

Question Hebben we nog een keuze?

Ik ben absoluut voorstander van een 'kijk in je eigen boezem' redenering, maar met die pk's heb je tegenwoordig al niet veel keuze meer - de pk's gaan gewoon omhoog en ik denk niet dat de meerderheid van de mensen dat persé wil.
Zo heb ik een vriend die een nieuwe wagen wil aanschaffen van merk X en in de klasse die hem interesseert (touring): het minimum vermogen bedraagt zo maar liefst 150PK - hij wil dit eigenlijk helemaal niet want dergelijk vermogen is sowieso absurd, maar het wordt wel standaard aangeboden. Hier zou de overheid toch wel kunnen ingrijpen...
Je kan misschien zeggen- waarom koopt hij dan geen Lada (no offence) of gaat hij met de fiets(....), maar als je veel op de baan zit heb je toch een wat 'stevigere' wagen nodig...
Er is trouwens sowieso opbod in het aantal pk's tussen de merken. Ik ben in elk geval niet geďnteresseerd en heb ook zelf bewust gekozen voor minder pk's bij de aanschaf van mijn kar. En dat zij er nog altijd veel meer dan je pakweg 10 jaar geleden kon krijgen....