Enkele post bekijken
  #3  
Oud 9th December 2014, 11:20
G*lles.Den.Abt G*lles.Den.Abt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Noorderwijk
Posts: 115
Ik volg hier de mening van Shana. Fabrieksarbeiders hebben geen verantwoordelijkheid over 20 personen tijdens hun werk, dus als zij gaan staken zullen hier geen andere mensen onder lijden. Als een leerkracht gaat staken zorgen zij er voor dat in elke klas gemiddeld 20 leerlingen met problemen komen te zitten. Ten eerste moeten de ouders voor de kleinsten opvang zoeken omdat ze anders niemand hebben om te zorgen voor hun kind, misschien dat ze mee staken zodat ze zelf thuis kunnen blijven bij hun kind.. Verder moet je denken aan de kinderen die toch naar school gaan, op de stakingsdag zullen zij hemel en aarde moeten verzetten om er te geraken. Hier moeten ze dan ondervinden dat ze dit voor niet gedaan hebben en op beseffen dat ze op school gestrand zijn met enkele leerkrachten die toezicht komen houden tot het einde van de dag. Ik denk dat het best is dat ze voor de leerkrachten een speciale regeling maken. Ik begrijp dat ze ook met frustraties zitten maar laat dit niet ten koste van de leerlingen gaan.
Met citaat antwoorden