Enkele post bekijken
Oud 8th December 2014, 17:50
J*rine.Storms J*rine.Storms is offline
Registered User

665.000 euro moet Vlamingen meer doen bewegen

Ik begrijp dat men inspanningen wil doen om de gezondheidsdoelstellingen te behalen. Het is zeker belangrijk om in te spelen op de gezondheid van je inwoners. Ik vind zelf ook dat mensen meer moeten bewegen. Doordat de iPad, computer tegenwoordig zo populair en voor alles nodig is, zitten mensen vaak aan hun stoel geketend. Verder denk ik ook dat mensen gemakkelijk voor alles de auto nemen en nooit meer op de fiets stappen. Acties om mensen meer te laten bewegen zijn naar mijn mening dus zeker niet slecht. Wel heb ik bedenkingen bij het budget dat men hiervoor vrijmaakt. Je hoort van alle kanten dat de regering moet besparen. Is het dan niet veel geld dat men hiervoor vrijmaakt? En kan dit niet goedkoper? Ik vraag mij af of er geen goedkopere alternatieven zijn. Het is namelijk ook geen garantie dat de plannen die nu gemaakt zijn effectief gaan werken. Zelf denk ik aan Start To Run. Dat was een aantal jaar terug heel populair. Hetzelfde met de kookboeken van Pascal Naessens, ook een echte hype. Kan men via zulke personen niet proberen goedkoper aan de gezonheid te werken?
Met citaat antwoorden