Enkele post bekijken
  #2  
Oud 3rd December 2014, 20:09
v*ncent.peeters v*ncent.peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: herenthout
Posts: 97
Ik had uiteindelijk ook door dat dit sarcasme was maar ik vind dit gewoon heel ongepast en begrijp dat sommige leden zo reageren. Al goed dat mensen hier verontwaardigd over zijn. Dit is allesbehalve grappig. Ik vind het ongelofelijk arrogant van Vandaele en moet zeggen dat mijn vertrouwen in NVA ook de dieperik in zal gaan als hier geen grondige reactie op komt.

Laten we nu eens eindelijk de olifant in de kamer erkennen in plaats van te zeuren over het homo huwelijk, voorbehoedsmiddelen en andere belachelijkheden. Senne zegt het zelf: Zonder wereld zijn we niets. Dit is voor de hand liggend denk je nu waarschijnlijk maar hoe komt het dan dat zoveel mensen zich hier toch niet bewust van zijn.

Met onheilsprofeten verwijst hij naar de 11 BV's die de regering gedagvaard hebben wegens een te kleine inspanning om global warming tegen te gaan. Hier is ook veel commentaar op gekomen en dan nog wel op de BV's!! Mensen zeggen dat je eerst eens naar jezelf moet kijken vooraleer je met de vinger naar anderen wijst. Laat één ding echter duidelijk zijn: Dit motto zorgt er al jaren voor dat bedrijven en grote instellingen verantwoordelijkheden kunnen ontlopen en alles kunnen doorschuiven naar de gewone burger. Stop alstublieft met naar deze nonsens te luisteren. Zoals Nic Balthazar al zei: Het is niet meer genoeg om allemaal een steentje bij te dragen. We moeten een derde industriële revolutie teweegbrengen. Er wordt zo veel geïnvesteerd in fossiele brandstoffen en waarom in godsnaam?
Met citaat antwoorden