25th November 2014, 20:01
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ga akkoord met de twee reacties onderaan en dan toch vooral met de stelling dat mensen in Vorselaar bijna genoodzaakt zijn om met de auto naar school te komen. Ik ben sinds dit jaar, na twee jaar op kot te zitten, ook ast pendelaar en ik heb er eerlijk gezegd een hekel aan. De bus is al helemaal geen optie. Ik zou van Wuustwezel eerst naar Antwerpen moeten om daarna van Antwerpen naar Vorselaar te pendelen. Twee uur heen en twee uur terug elke dag zou gewoon gekkenwerk zijn.
Ik ging zelf naar school in Kalmthout, waar een treinverbinding is met Antwerpen. Bijna iedereen waarmee ik ben afgestudeerd is dan ook naar de 'Koekenstad' gaan studeren. Conclusie: bijna niemand heeft een rijbewijs. Zij zullen dit ook niet missen. Ik ben blij dat ik een rijbewijs heb, maar ben vooral blij dat ik nog altijd de auto van mijn ouders mag gebruiken. Geld voor benzine of verzekering heb ik spijtig genoeg niet. Ik ben nu al aan het sparen om volgend jaar een goed autootje te kopen als ik (hopelijk) een goede job vind.