Enkele post bekijken
Oud 25th November 2014, 16:19
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User

De poster heeft gelijk met dat de meningen van haar vrienden irrelevant zijn aangezien ik nu al drie jaar met allerhande Sonytoestellen werk en enorm tevreden ben. Ik ben van mening dat als je klachten hebt over goede elektronica, je er simpelweg niet genoeg van kent om er fatsoenlijk mee om te gaan.

Toen ik dit artikel las over de 'hackings' moest ik naar mijn klok op de pc kijken om te zien of dit wel 2014 was. Een doodskop op de schermen met de boodschap dat ze gehackt waren? Bedoelen ze iets als dit? Door zo'n dingen twijfel ik aan de validiteit van dit artikel aangezien dit iets typisch jaren '90 is en hier gewoon vaak lachend naar verwezen wordt wanneer er over 'hacking' gesproken wordt.

Ik weet niet wat van dit artikel moet vinden. Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat Sony nog 'zo gemakkelijk' gekraakt kan worden na de inval van 2011. Sony is wereldleider op het vlak van consoles en is een grote speler op vlak van gsm's, tv's, laptops etc etc. Zo'n geval konden ze zich niet opnieuw permitteren.
Met citaat antwoorden