Enkele post bekijken
Oud 25th November 2014, 15:41
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User

Ik ga niet akkoord met dat Anonymous te ver is gegaan. Heel dit politiek correct gedoe gaat er bij mij mij niet in wanneer een organisatie letterlijk dreigt met fysiek geweld en zelfs dodelijk geweld te gebruiken. Dat is dreigen. Dat is verboden. Anon doet de maatschappij een plezier door deze identiteiten te onthullen zodat de autoriteiten deze kunnen aanpakken.

Ook ga ik zeker en vast niet akkoord met wat Hanne zegt op het einde van haar mening, namelijk: " Alleen denk ik enkel dat het kwaad maken van deze organisatie niet het beste is."

Ik ben er 100 % zeker van dat Anonymous (veel) meer macht heeft dan de KKK. Tegenwoordig is alles digitaal, alles kan gekraakt worden en alles kan in het openbaar gesmeten worden. Laat dit nu exact de specialiteit zijn van Anonymous en niet meteen van de KKK. Deze groepering moet het vooral hebben van fysiek geweld en haat terwijl Anonymous perfect inspeelt op de digitale revolutie. Willen ze adressen tevoorschijn toveren? Geen probleem. Willen ze telefoons kraken en websites platleggen? Natuurlijk. Dit gaat nu nog over simpele zaken maar de macht van Anonymous is niet te onderschatten. Ik steun hen helemaal in wat ze doen.
Met citaat antwoorden