15th November 2014, 12:33
|
Registered User
|
|
|
|
Het is positief dat men dankzij onderzoek weet wat de voornaamste doodsoorzaken zijn maar persoonlijk hoef ik dit niet te weten. Je moet hier allemaal niet bij stil staan. Je gezondheid is je grootste rijkdom, dat heb ik uit ervaring wel ondervonden. Ik vind dus ook dat je gewoon van je leven moet genieten zonder stil te staan en te gaan piekeren wat je allemaal zou kunnen krijgen binnen een bepaalde leeftijd. Het is inderdaad zo dat overal waar je komt je wel het woord kanker, hersenbloeding, hartinfarct etc hoort. Ik sta hier zelf allemaal niet meer bij stil. Carpe Diem! Pluk de dag, geniet van elke dag die je hebt alsof het je laatste dag is. Zo zal je nooit kunnen beklagen dat je geen fantastisch leven hebt gehad. Als je nu op wereldreis wil gaan, doe dat dan gewoon nu en niet binnen 40 jaar omdat je dan plots bejaard bent en dan tijd hebt. Doe gewoon alles wat je wil doen want voor je het weet kan je leven gedaan zijn. Ik sta er niet meer bij stil en geniet gewoon van elke dag! Piekeren over aandoeningen, ziektes heeft geen zin. Het belemmert alleen maar je levenslust!
|