Enkele post bekijken
Oud 7th November 2014, 12:41
a*melie.van.den.broeck a*melie.van.den.broeck is offline
Registered User

Dit is echt abominabel. Wij zien net dat kansarme kinderen meer moeten gesteund worden omdat ze het al zo slecht hebben thuis. Hen de kansen dan nog eens gaan afpakken om zich omhoog te werken op de sociale ladder door de studies te kunnen doen die ze met wat steun en geld aankunnen is 'not done'. Wij worden ook deels opvoeder, maar als de ouders geen steun krijgen, waarom zouden ze hun kinderen dan nog naar school sturen?

De betogingen maken niet alleen onze economie kapot, maar ook de kansen voor kinderen om hogerop te geraken. Ik weet ook dat de betogingen federaal waren en onderwijs bij het Vlaams parlement hoort. Ik wil gewoon mijn mening uiten tegen iedereen die gisteren is gaan betogen. Wij moeten later waarschijnlijk werken tot we doodvallen. Dit is allemaal om onze kinderen een mooiere toekomst te kunnen bieden. De mededeling van Crevits toont duidelijk aan dat we zover nog niet zijn. Als iedereen nu de koppigheid opzij wil schuiven en wil kijken naar de mensen die het slechter hebben, zouden zo'n betogingen er zelfs nooit zijn. Wij zijn egoïstische wezens en dat ergert me enorm. Besparingen zijn nodig als we iedereen een toekomst willen bieden, stop gewoon met de put groter te maken.

- Tryon Edwards
Met citaat antwoorden