Enkele post bekijken
Oud 7th November 2014, 12:07
I*e Voordeckers I*e Voordeckers is offline
Registered User

Boze reacties op blauwe vinkjes in Whatsapp

Ik kan me vinden in de mening van Lien. Lien geeft aan dat dit ons veel minder privacy geeft. Dit klopt, zeker als je de app gebruikt voor het werk. Persoonlijk vind ik niet dat het werk kan verwachten dat je deze app voor het werk gebruikt. Er zijn natuurlijk al veel mensen met een smartphone, maar niet iedereen. Het is inderdaad wel een app die gratis is en zeer makkelijk in gebruik. Toch vind ik bellen de beste oplossing als er iets belangrijks is waar je snel een antwoord moet op hebben. Dus de app voor werk gebruiken vind ik niet goed, zeker nu niet met de blauwe vinkjes.
Zelf gebruik ik de app en vind het makkelijk dat je kan zien wie het gelezen heeft. Dit omdat we een groep hebben van onze korfbalploeg en in deze groep moet je afmelden als je niet naar een training kan komen. Dan is het wel zeer handig dat je kan zien wie het gelezen heeft. Voor vrije tijd vind ik de blauwe vinkjes zeker nuttig. Wanneer je dan vlak voor bijvoorbeeld een training ziet dat de persoon het niet gelezen heeft kan je nog altijd bellen.
Ik kan hier maar één ding bij zeggen: Je hebt zelf je privacy in de hand. Als je de vinkjes niet goed vindt of je vindt dat dit je privacy belemmerd dan verwijder je de app toch?
Met citaat antwoorden