Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
  #13  
Oud 12th October 2004, 22:41
da "G" force's Avatar
da "G" force da "G" force is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: herentals
Posts: 9
Tja, das een veel voorkomende reactie, laat ze maar eens regeren.....en extremisme is idd nooit goed, maar hoe extremistisch is het blok nog?

Het extremistisch karakter dat ze hebben( hadden?) was misschien de reden dat ze buiten spel stonden. Het zachtere karakter, noem het een verhuld, aan het oog onttrokken extremisme is een grotere verleider voor de massa. Ik denk trouwens dat het redelijk naïef is te denken dat de mensen op het blok stemmen uit angst voor een "dreigend gevaar" Ik zeg altijd als het op stront lijkt, en het ruikt ernaar,dan zal het waarschijnlijk wel stront zijn....Daarmee wil ik gewoon zeggen, dat er wel degelijk vanalles misloopt in onze mij. Wat de juiste oorzaken daarvan zijn, laat ik in het midden. Ik beweer ook niet dat het blok alles zal veranderen, en alles beter zal maken, ook dat is naïef denken, maar ik geloof vooral dat het blok een stem vertegenwoordigd van het volk, een volk dat duidelijk z'n ongenoegen wil laten merken over iets.

En dat kunnen we volgens mij enkel toejuichen, je hebt nu eenmaal altijd iemand nodig om een stok in het kippenhok te gooien, wel, als het blok die stok wil zijn, om de politieke kippen wakker te houden, dan gooien ze hem maar in het hok.....

En ik ben er zeker van, dat het blok nooit zijn extremistische ideën zal kunnen doorduwen, dus ook op dat vlak ken ik weinig vrees....
Met citaat antwoorden