Enkele post bekijken
Oud 3rd November 2014, 21:45
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

Energie besparen

Net zoals A*ron ben ik er van overtuigd dat deze maatregelen kunnen helpen bij het besparen van energie en het verkleinen van de kans op stroompannen. Het zijn simpele maatregelen en ik denk dat het geen grote moeite is om jezelf hier aan te houden. Toen ik de maatregelen las, besefte ik dat ik er al veel spontaan doe. Ik vind het goed dat dergelijke artikels verschijnen, zo krijgen de mensen het gevoel dat ze op een makkelijke manier kunnen helpen. Kijk bijvoorbeeld maar naar nummer 1. Er is toch niets leuker dan eens vroeg onder de wol te kruipen (zeker als je niet alleen moet slapen). Wat ik persoonlijk het moeilijkst vind is het douchen in drie minuten. Ik hou van een lekkere warme douche en ik blijf er het liefst heel lang onder staan. Een douchebeurt van een kwartier komt in mijn geval regelmatig voor. Als ik de douche dichtdraai heb ik het al snel koud, daarom blijf ik het liefst zo lang mogelijk onder het warme water staan. Toch zal ik proberen om het water kouder te zetten en minder lang te douchen. Als iedereen zijn/haar steentje bijdraagt en probeert om energie te besparen ben ik er zeker van dat we een stroompanne kunnen voorkomen of op z'n minst kunnen reduceren tot een minimum.
Met citaat antwoorden