27th October 2014, 14:27
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Jan.S*egers
U vindt dit niet maatschappelijk relevant? Waar gaat het naar toe. Je hoort steeds meer verhalen van het "aanvallen" van de scheidsrechter. Er moet iets aan gedaan worden het algemeen. Als hier niet op word gereageerd dan zal het steeds erger worden en denken ze dat dit maar normaal is. Door deze schorsing komt het onderwerp in de media en hopelijk beseffen voetballertjes dan wat de gevolgen kunnen zijn. Ookal vind ik de 2 jarige schorsing een belachelijke straf voor een 12-jarige. Men kan beter de spelregels van het voetbal veel strenger maken bijvoorbeeld zoals bij handbal; 1 woord tegen de scheidsrechter en je mag 2 minuten de bank op.
|
Dit artikel is specifiek gericht op het twaalfjarige kind en vind ik dan niet maatschappelijk relevant genoeg nee. Als het algemeen was geschetst waarbij sporters of voetballers te agressief zijn op een voetbalveld, dan vond ik het een aantrekkelijk artikel. Vind jij het goed dat een twaalfjarige jongen de dupe is van iets wat hem wordt voorgedaan door volwassenen? En wat jij aanhaalt in verband met '1 woord tegen de scheidsrechter en je mag 2 minuten de bank op', is niet haalbaar bij het voetballen. Voetbal is en blijft de grootste en duurste sport ter wereld. De sport waarbij er een enorm publiek aanwezig is dat in een gigantische tribune zit. Als je dan als scheidsrechter om de twee minuten iemand naar de bank gaat sturen omdat hij iets verkeerd heeft gezegd, kan je even goed stoppen met deze sport. De supporters zullen nooit weten wat er aan de hand is en er zullen al snel rellen ontstaan en supporters op het veld lopen.
En verzorg alstublieft uw spelling!