Enkele post bekijken
  #2  
Oud 23rd October 2014, 10:07
M*xime Laurent M*xime Laurent is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Itegem
Posts: 104
Gezond is het zeker niet. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, zo hebben ze mij altijd verteld. Tot voor kort, zat ik ook tussen de studenten die deze maaltijd aan zich lieten voorbij gaan. Ik weet niet waarom ik het ontbijt oversloeg, maar goed was het in ieder geval niet. Ik kan erover meespreken aangezien ik me nog maar net heb voorgenomen elke dag te ontbijten en ik voel echt een verschil.
Zo heb ik gedurende de hele dag meer energie en ben ik minder snel moe. Ik denk dat het hierbij gaat om een gewoonte: als je het gewoon bent om elke dag te ontbijten, dan doe je dat ook gewoon zo verder en dan voel je je niet minder goed. Eens je deze gewoonte onderbreekt en niet meer eet nadat je net wakker bent, is het ook veel moeilijker om de volgende keer wel te ontbijten. Ik zei altijd (vanaf dat ik gestopt was met ontbijten) dat ik 's morgens geen hap door mijn keel kreeg omdat ik me dan niet goed voelde.
Het was daarna gewoon een kwestie van het terug gewoon worden aan het ontbijt. Al is het maar een stukje fruit waarmee je de dag begint, alles beter dan met een lege maag de dag starten.
Vergeet ook zeker je koffie niet. We studeren nog altijd voor leerkracht!
Met citaat antwoorden