Enkele post bekijken
  #2  
Oud 20th October 2014, 21:39
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Patiënt betaalt meer door besparingen

Mijn mening loopt gelijk met de mening van Naomi. De regering moet besparen, maar de gewone burger wordt er steeds het slachtoffer van. In de eerste plaats denk ik dat het niet slecht zou zijn om eerst naar zichzelf te kijken. Een politieker verdient erg veel geld, meer dan twee keer de loon van een gewone werknemer. Als ze hun eigen loon als eens zouden verminderen en de extra bonussen op het einde van het jaar reduceren kunnen ze al een pak geld besparen. De gewone burger zal ook moeten besparen, maar ik vind dat iedereen zijn/haar steentje moet bijdragen en dat niet alles afgeschoven moet worden naar de doorsnee mens.
Wat betreft de vermindering van het ziekenhuisverblijf na een bevalling ben ik het wel eens. Kersverse moeders die er zeker van zijn dat ze het thuis aankunnen en waarbij moeder en kind het goed stellen kunnen in principe vroeger naar huis gaan, daar zie ik geen probleem in. Als er complicaties zijn bij het kind of de moeder vind ik dat ze wel langer in het ziekenhuis moeten verblijven tot alles in orde is.
Met citaat antwoorden