Enkele post bekijken
Oud 20th October 2014, 00:06
D*an.Yskout D*an.Yskout is offline
Registered User

Zelf vind ik dat deze klachten terecht zijn. Theo Francken heeft al meermaals bewezen dat hij ronduit racistisch is en dit voor een minister van Asiel en migratie beleid. Akkoord, de soap begint is nu al lang genoeg aan het duren, maar van mij mag het blijven duren tot Francken geen minister meer is.

Het begint ook wel op te lopen. Bob Maes tot ere-lid gemaakt van de n-va (Bob Maes was leider van VMO, een extreemrechtse knokpartij), Francken is lid van de VNV, deze is een homo-hatende en racistische groep met leden van n-va, zeggen dat collaborateurs hun redenen hadden,... Vooral het feit dat ze Bob Maes ere-lid maken geeft blijk van extremisme.

Als n-va nog altijd wilt laten blijken dat ze 'gematigd' zijn MOETEN ze gewoon Francken afzetten. Als ze zelfs willen bewijzen dat er geen enkele vorm van racisme in hun partij is zouden ze zelfs ook Jambon en Weyts moeten afzetten.

Ik stel mij nu echt de vraag: Wat is het verschil tussen n-va en Vlaams Belang? Het enige antwoord dat ik kan geven: n-va zegt pas zijn mening na de verkiezingen...
Met citaat antwoorden