19th October 2014, 21:39
|
Registered User
|
|
|
|
Het initiatief van de stad Gent is vooral gericht op het milieu. Een initiatief waar ik vooral achter sta. Omdat we onze natuur moeten beschermen en onze planeet. We wonen per slot van rekening op onze aarde, daarvoor moeten we zorgen dat onze planeet leefbaar blijft. En de stad Gent wilt hier een mooie ondersteuning aan bieden.
Ik vind het ook fantastisch dat de fietspaden verbeterd worden. Dit kan mensen aanzetten om meer de fiets te nemen. Zo werken ze aan hun eigen gezondheid en ook nog eens aan het milieu. Een win, win situatie zou ik denken. Enkel ben ik zoals andere niet voor de zone 30. Dit is een snelheid die zeer moeilijk is voor de meeste bestuurders. Omdat deze zeer traag aanvoelt. Ook rijd je op snel terug te snel. Misschien moeten ze hier nog eens over nadenken of een oplossing zoeken zodat de automobilisten zich beter aan de snelheid kunnen houden. Ik wil wel benadrukken dat ik voor het initiatief ben en hoop dat nog veel steden Gent zullen volgen in dit groene initiatief.
|