18th October 2014, 14:45
|
Registered User
|
|
|
|
Ik heb inderdaad ook een heel dubbel gevoel. Het klopt wat men zegt dat alle kleine dingen helpen om bij te dragen aan ons milieu. Maar eerst zal er dan ook veel moeten veranderen in de andere steden. Niet alleen in de andere steden maar ook bij de mentaliteit van de burger want het klopt dat het een trage snelheid is. Zullen de mensen hun luxe (snel de auto nemen) kunnen opgeven voor een beter milieu? Het zou moeten voor ons nageslacht maar ik vraag me af wie zich hier echt aan gaat houden? Hoeveel mensen rijden er bij een school al niet sneller als 30km/h? Ik sluit me zeker aan bij het feit dat het noodzakelijk is om iets aan het milieu te doen, maar ik vraag me af hoe effectief deze maatregel gaat zijn. Ik hoop dat er in eerste instantie veel mensen gewoon de fiets dan zullen nemen of te voet zullen gaan, maar wat met ons 'comfort'? Wat ga je in de winter doen bijvoorbeeld?
Daarbij wil ik wel zeggen dat ik blij ben dat er al wel initiatief ondernomen wordt, misschien niet het effectiefste, maar er wordt wel IETS gedaan.
|