Enkele post bekijken
Oud 13th October 2014, 18:46
L*tte.Michiels L*tte.Michiels is offline
Registered User

‘Minister van Volksgezondheid met obesitas is niet geloofwaardig’

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom men commentaar heeft op het gewicht van Maggie De Block. Ze heeft inderdaad obesitas maar zij is niet de enige die overgewicht heeft. Ik kan mij herinneren dat in het begin, toen ze net in de regering zetelde, er ook al werd gespot met haar gewicht en naam. Het wil niet zeggen dat doordat iemand obesitas heeft, deze persoon niet gezond leeft. Maggie De Block is afgestudeerd als dokter dus ik vermoed dat zij voldoende kennis heeft om te weten wanneer zij wel of niet gezond aan het leven is.

Voor mij speelt het geen rol of onze minister van Volksgezondheid obesitas heeft of dat die persoon een normaal gewicht of zelfs ondergewicht heeft. Wat voor mij belangrijker is, is wat die persoon allemaal realiseert in deze regering. Men zou beter kijken naar de prestaties van politici dan naar hun uiterlijk en hoeveel iemand weegt of iemand is afgevallen.

Ik denk dat zij met haar achtergrondkennis door haar studie geneeskunde ook de geschikte persoon is voor deze functie. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat er binnenkort over haar wordt gesproken over de positieve dingen die zij verwezenlijkt heeft in deze regering.
Met citaat antwoorden