Enkele post bekijken
  #2  
Oud 6th October 2014, 09:45
T*omas.Tielemans T*omas.Tielemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lier
Posts: 65
Ik ben een lichtelijk andere mening toegedaan over dit onderwerp. Dat de school heeft beslist om de trip naar Brussel te annuleren om naar Tongeren te trekken is op zich geen probleem. Ook in Tongeren kan je zeer mooie excursies over onze geschiedenis opbouwen. Het enige probleem is de communicatie met de media die voor mij niet hoeft. Als de school hiervoor kiest zonder dit openbaar te maken kraait er geen kat. Nu lijkt het alsof de school te bang is om naar Brussel te gaan om aanslagen te vermijden. Ik vind het eerder een moedige beslissing van de school om de veiligheid van de leerlingen te laten primeren en te kiezen om deze excursie op een ander moment te laten doorgaan. Ik denk dat een school veiligheid boven alles mag zetten en als zij hiervoor kiezen is dat maar zo.

Om dan te spreken over aanslagen die in België niet kunnen voorkomen is heel kort door de bocht. Wij zijn de aanslagen in het Joods museum reeds vergeten? Het is wel degelijk mogelijk dat door middel van ons bondgenootschap met de Verenigde Staten IS plant om ook hier aanslagen te plegen. Terreur in de wereld komt overal voor, om dan te spreken dat in België zoiets niet kan is met ooglappen de wereld verkennen.
__________________
Zoek het geluk onderweg en niet aan het einde van de weg, want dan is de reis afgelopen.
Met citaat antwoorden