Enkele post bekijken
Oud 3rd October 2014, 14:28
M*thias Vermeiren M*thias Vermeiren is offline
Registered User

Waar gaat het nog eindigen. Vier jaar geleden was het al gedurfd om je gsm nummer te koppelen aan Facebook. Nu gaan ze ook nog je medische gegevens "opeisen". Facebook claimt trendsetter te zijn met forums voor gehandicapten of zieken waar zij raad kunnen vragen bij lotgenoten. Maar zulke forums bestaan misschien al even lang zoals het internet bestaat maar die wij niet kennen... Vandaag is het enkel nog de jeugd en enkele uitzonderingen die heel hun leven online zetten. Ikzelf ben ook niet mee met deze hype. Maar vroeg of laat zal het niet enkel meer de jeugd zijn die het doet. De generatie die zich volop bezig houdt met deze hype (wat voor hen een gewoonte is) wordt op een dag ook oud. De vraag is dan of zij deze gewoonte verder zetten of dat zij het ontgroeien. Het is niet meer ongewoon dat bedrijven hun sollicitanten opzoeken op Facebook om meer te weten te komen over hen. Nu heb je nog het recht om je privacy te "beschermen" tegen onbekenden. Maar ik geloof zeker en vast, dat dit nog zal veranderen. Ik zelf probeer veilig om te gaan met mijn profiel en het is voor iedereen aangeraden dit zelf ook te doen. Je weet nooit wie er mee leest.
Met citaat antwoorden