Enkele post bekijken
Oud 2nd October 2014, 11:43
I*e Voordeckers I*e Voordeckers is offline
Registered User

Fluorescerende smartphone moet jongeren doen opvallen in verkeer

Ik hoorde dit artikel deze ochtend op de radio en heb het gisteren in het nieuws gezien. Op het nieuws toonde ze de reclamespot voor deze app. Deze spot viel onmiddellijk op. Als iedereen zo zou rijden, zouden we iedereen wel zien in het verkeer. Een opmerking die ik direct maakte tijdens de reclame: Er hingen wel tien smartphones aan één persoon. Dan ben je inderdaad wel zichtbaar maar wie heeft er nu tien smartphones? Met één smartphone gaan ze je niet lang voor, achter, links en recht zien. Je kan de smartphone maar op één plaats bevestigen. Een andere opmerking was direct: Van dit licht gaat de batterij van de smartphone toch snel plat gaan. Als je kijkt naar smartphones die de hele dag opstaan, die zijn toch ook snel plat.

Ik ben het voor de rest helemaal eens met S*ofie. Net zoals zij zich de vraag stelt waar de jongeren de smartphone moeten laten stel ik me die vraag ook. Ik denk als je pas een nieuwe smartphone gekocht hebt dat je hier in het begin toch wel voorzichtig mee gaat zijn. Je gaat die niet zomaar aan je nek hangen of aan je arm bevestigen.
Met citaat antwoorden