Enkele post bekijken
Oud 1st October 2014, 20:17
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Verdorie, had ik hier gisteren een heel epistel getypt, blijkt dat verloren te zijn gereden op de digitale snelweg.
Geen zin om dat opnieuw te typen, maar de kern van de zaak was dat je naar mijn bescheiden mening een ongenuanceerde mening zoals die van jou beter grondig onderbouwt of de waarde ervan daalt met elke getype letter.
Het was iets uitgebreider en minder cru geformuleerd, maar daar komt het wel op neer.
Owja, en ook nog dat ik de woorden die jij in mijn mond legt nooit geschreven heb (zie zoekfunctie), dat politieke correctheid hier hoegenaamd niets mee te maken heeft en dat mijn verwijzing naar jouw gebrek aan werkervaring eerder een boutade was dan een onderbouwing van een of ander argument.
Zo, en laten we nu ruimte laten voor andere meningen.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden