30th September 2014, 15:08
|
Registered User
|
|
|
|
Wim, een jaar geleden haalde je nog aan dat je als LKR er geen "persoonlijke ervaringen en dergelijke bij mocht betrekken aangezien je een neutrale houding / voorbeeldfunctie uitoefent." (Denk maar aan de posts betreffende Dutroux, Martin, ...) Maar nu ga jij zelf oordelen over iets omdat een vriend van jou het heeft meegemaakt? Herinner je je nog wat ik vorig jaar aanhaalde? "Het moest maar eens in jouw directe omgeving gebeuren, dan denk je meteen heel anders over de feiten." (Denk maar aan de posts betreffende Dutroux, Martin, ...) Wel, doe jij nu niet exact hetzelfde als hetgeen jij destijds "afzwoer"? Ik denk het wel... Zo kan ik meteen terugkomen op hetgeen ik destijds ook aanhaalde: "Als het erop aankomt is het ieder voor zich. Je kan als LKR je mening nog zo "politiek correct mogelijk" verwoorden, maar als het er écht op aankomt dan laat je die "politieke correctheid" achterwege, punt.
Alsook wat betreft "de student zonder werkervaring". Hoe kan je weten dat ik nog geen werkervaring heb? Je haalt net nog aan dat het als (toekomstig) LKR cruciaal is je eerst te informeren voordat je zulke uitspraken doet. Wel, doe jij hier nu niet weer exact hetzelfde?
No hard feelings Wim, ik apprecieer het ten zeerste dat jij op mij reageert (wat ook je volste recht is), ik leer er enkel uit bij!
|