Enkele post bekijken
Oud 30th September 2014, 10:14
S*effi.Goetschalckx S*effi.Goetschalckx is offline
Registered User

Enkele jaren geleden was dit toch niet denkbaar? Wanneer er een rookverbod kwam in de horeca, was er heel veel kritiek. Nu willen zelfs de rokers een rookverbod in de auto. Dit is een zeer positieve evolutie! Het is toch wel contradictorisch dat zelfs de rokers denken aan hun gezondheid in de auto omdat dit veel schadelijker is voor hun gezondheid. Zelf ben ik voorstander van dit idee! Wanneer ik met iemand mee rijd met de auto die als bestuurder rookt, kruip ik meestal al in mijn sjaal of zet ik het raam open. Als niet-roker stinkt dit echt! Bovendien kan ik ook niet tegen deze rokerslucht. Mijn ogen beginnen dan te pikken en ik krijg hoofdpijn. Ik ben dus absoluut een voorstander van dit rookverbod! Toch denk ik dat de rokers die dit rookverbod niet willen, gewoon verder hun goesting blijven doen als er een rookverbod zou komen. Ik denk dat vele bestuurders nog zouden denken: 'Ik ben baas in mijn eigen auto en al zeker als er niemand mee rijdt.' Tot slot kruipt de rokerslucht ook in je auto en als niet-roker is dit ook geen aangename geur om enkele (half)uren in te vertoeven. Ik vind dus dat dit rookverbod er mag komen, of je nu wel of niet alleen rijdt, dit maakt geen verschil.
Met citaat antwoorden