![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
24th November 2005, 22:47
|
![wim leenaerts's Avatar](image.php?s=42080fe5af93cfeab62f260e8db1566c&u=366&dateline=1102001551) |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Pieterjan
Als sinterklaas naar Antwerpen komt geeft hij toch ook alleen maar aan de kinderen die daar zijn terwijl er 2 straten verderop daklozen leven...
|
Als die daklozen naar daar komen krijgen die toch ook cadeautjes?
Heeft niets te maken met de zaak op te blazen en (onterechte) kritiek geven op Bush. Om te beginnen vind ik de hele zaak nogal belachelijk (grappig dat wel, maar belachelijk). Het is natuurlijk positief dat ze iets voor de diertjes doen, hoewel het natuurlijk louter een symbolische daad is want dan doen ze gewoon 2 andere "anonieme" kalkoentjes dood. Maar wat me wel stoort is dat hij een beetje de sympathieke pee uithangt en gratie verleent aan kalkoenen ![Roll Eyes (Sarcastic)](images/smilies/rolleyes.gif) terwijl er onder zijn bewind onnoemelijk veel doden zijn gevallen en heel gruwelijke dingen gebeurt zijn.
Nu, ik maak me er helemaal niet druk om, was gewoon een kleine bedenking die ik er bij had.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|