Enkele post bekijken
  #2  
Oud 12th August 2014, 21:55
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Belbusboete voor overledene

Zoals Ben al aangaf in zijn reactie komt De Lijn de laatste maanden enkel negatief in beeld. De Lijn moet zich herpakken! Ik ken busreizigers die liever met de trein reizen dan met de bus. Als De Lijn bezig blijft zoals het bezig is, zal het na verloop van tijd een heel aantal klanten kwijtraken. Bussen zijn te laat of komen niet opdagen, reizigers voelen zich onveilig bij bepaalde buslijnen, ... . Het verschijnen van dergelijke feiten in de media zet De Lijn in een slecht daglicht. Dit artikel is hier een voorbeeld van. Het is niet de eerste keer dat De Lijn fouten maakt in zijn communicatie. Het is wel goed dat De Lijn zich verontschuldigd heeft, maar dit is niet genoeg. Er is actie nodig om terug een positief beeld te verkrijgen bij de bevolking. Enkel verontschuldigingen en reclame maken zal niet genoeg zijn. Ze moeten dringend nadenken over andere methodes.
Met citaat antwoorden