Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
  #11  
Oud 12th October 2004, 19:06
Pieterjan's Avatar
Pieterjan Pieterjan is offline
------
 
Geregistreerd op: Sep 2004
Locatie: Herselt
Posts: 344
Ik wil je graag (en andere misschien ook) vertellen dat het 70-Punten plan nooit een onderdeel is geweest van het partijprogramma van het vlaams blok. Het was slechts een plan om een debat te kunnen starten over de eventuele begeleide terugkeer van criminele migranten. Dit misverstand is bij deze rechtgezet.

Laat me ook even toe om mijn eigen mening mee te delen. Voor mijn part zit eender welke partij vol met nazi's of communisten, zolang ze dit niet toepassen in hun programma vind ik niet dat je de partij kan veroordelen in verband met het privéleven van de leden. Rob klop, het lid van het vlaams blok die zijn vrouw slagen toediende, is daar een voorbeeld van. Het vlaams blok kan afgerekend worden op zijn daden, terwijl er toch niet in hun programa staat dat vrouwen geslagen moeten worden?! Indien dit bij de CD&V zou gebeuren zou er geen haan naar kraaien, dus voor je het vlaams blok gaat veroordelen omdat ze te vlug oordelen over mensen kijk je best even naar jezelf, want je doet nu net hetzelfde met een politieke partij en al hun leden.
Met citaat antwoorden