Enkele post bekijken
Oud 17th July 2014, 16:27
M*rel.Marissen M*rel.Marissen is offline
Registered User

Ik vind het best wel vreemd dat het zo lang geduurd heeft vooraleer men duidelijk zicht heeft gekregen op de oorzaak van dit ongeval. Volgens mij hadden ze dit toen ook al wel moeten kunnen inzien, aangezien er geen nieuwe informatie is. Door zo lang te wachten met het melden van de oorzaak, is het voor de familie en vrienden van zowel de buschauffeur als van de inzittenden veel moeilijker om om te gaan met hun verlies. Ze hebben misschien nachten wakker gelegen door te zoeken naar mogelijke oorzaken en nu ze misschien eindelijk een beetje rust hadden gevonden in hun hoofd, komt er opeens in het nieuws dat men de oorzaak heeft ontdekt.
Moest ik een van deze ouders zijn, dan zou ik toch nog wel willen weten hoe het komt dat mijn kind gestorven is, ook nog na een hele tijd. Mensen blijven namelijk vaak zoeken naar een oorzaak tot er een gegeven wordt. De familie en vrienden van de buschauffeur zouden dit misschien liever niet geweten hebben, zij hadden het waarschijnlijk liever blijven steken op een stuurfout of dergelijke.
Met citaat antwoorden