Enkele post bekijken
Oud 16th May 2014, 18:01
D*ies.Stessens D*ies.Stessens is offline
Registered User

Ik denk persoonlijk dat Turkije slechts pleisters op een ontstekende wonde aan het kleven is. Ooit gaan de corrupte praktijken van de partij van Erdogan aan het licht komen en dan is het toch gedaan met de premier en zijn partij. Daarbij had ik het reeds vermeld bij het artikel over de schoppende adviseur van Erdogan, en vermeld ik het hier nogmaals. Zoals Stijn reeds aanhaalde, de partij van Erdogan is volgens mij het overleg tussen Turkije en de Europese Unie volledig naar de vaantjes aan het helpen. Dit allemaal om zelf maar aan de macht te kunnen blijven in Turkije, met alle middelen die ze hebben. Als je Twitter en Youtube moet blokkeren voor je gehele bevolking, dan is er iets fundamenteel mis! Niet enkel met de partij van Erdogan, maar ook met de staat an sich. Het is toch niet normaal dat je zulke sociale media zomaar afsluit, zonder enige reden. (als er al mogelijke redenen zijn om zo de vrijheid van de mensen te belemmeren). Ik ben echt benieuwd hoe deze situatie zich verder ontwikkelt.