Enkele post bekijken
  #5  
Oud 16th May 2014, 11:38
Simon.Boddaert Simon.Boddaert is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Tielen
Posts: 85
Files in België zullen volgens mij het voornaamste obstakel zijn bij het rendabel maken van dit soort projecten in ons land. Als we er echter in slagen deze problemen tot een minimum te beperken kunnen we een gelijkaardig project overwegen, uiteraard eerst via een testrun.

Als Belg staan we een beetje cynisch en apathisch tegenover file. Het is een gegeven geworden dat we zonder slag of stoot aannemen. Vaak is een verkeersongeval de oorzaak van de file, het bekende begrip kijkfile doet bij sommigen zeker een belletje rinkelen, maar in sommige gevallen is het een vorm van moderne piraterij. De Liefkenshoektunnel, beheerd door de NV Tunnel Liefkenshoek (http://www.liefkenshoektunnel.be/co...nnel/site/22777) en dus in particuliere handen, zorgt ervoor dat het verkeer rond Antwerpen dagelijks bijna volledig vastzit. Dit soort toestanden draagt bij tot de ongeschiktheid van België voor dergelijke groene projecten, wat zeer jammer is. Het zou zeker een start zijn om dit en gelijkaardige problemen op te lossen voordat we over groene projecten op onze snelwegen kunnen denken.
Met citaat antwoorden