Enkele post bekijken
  #6  
Oud 15th May 2014, 12:16
StijnLauryssens StijnLauryssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2011
Locatie: Beerse
Posts: 102
Het was inderdaad jammer om te zien hoe Magnette zelfs de vraag van deze jongere gewoon helemaal ontweek en rond de pot begon te draaien. Ik denk dat vele Vlamingen hun (beetje) sympathie voor de Walen weer zijn verloren dankzij het optreden van Magnette. Die man was ronduit arrogant tegen BDW, liet hem niet uitspreken, ontweek alle onderwerpen en ging in de plaats BDW en de N-VA aanvallen...
Met zo'n man zou ik ook niet willen samenwerken/onderhandelen. Het is nog maar eens duidelijk geworden dat de Walen eigenlijk niets moeten weten van ons Vlamingen, het enige dat hen interesseert zijn de financiële transfers die Wallonië van het faillissement afhouden.
Ik stem op BDW en de N-VA, gewoon omdat ik vind dat er echt zo'n grote verschillen zijn tussen Vlamingen en Walen. Zoals BDW het ook mooi in het debat verwoordde 'Doe in Wallonië wat je wilt, maar laat ons dat dan in Vlaanderen ook doen', waarop Magnette natuurlijk weer BDW ging afbreken omdat hij niets nuttigs te vertellen had.

Langs de ene kant kan ik me wel vinden in wat deze jongeman zegt, jongeren verliezen echt wel hun geloof in de Belgische politiek. Anderzijds zijn er toch nog wel heel wat jongeren die zich met politiek bezighouden en er ook hun beroep van willen maken.
Met citaat antwoorden