Enkele post bekijken
Oud 15th May 2014, 11:55
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User

Het is enorm positief om een artikel zoals deze te lezen. Ik denk dat deze mening voor iedereen kan gelden. Toch zijn er nog bepaalde landen die achterstaan. Mensen die van elkaar houden, moet je toch niet verbieden en/of tegenhouden? Als je elkaar graag ziet, dan mag je met elkaar trouwen vind ik. Als je nu homo, lesbisch, ... bent. Dit maakt allemaal niet uit, we zijn allemaal dezelfde personen en God heeft ons allemaal geschapen. Dit als kerkelijk zicht. Want ik snap niet waarom bepaalde kerken moeilijk moeten doen en dit tegenwerken. Wij zijn toch allemaal hetzelfde en God heeft ons allemaal geschapen. Het homohuwelijk zien als een gevaarlijk experiment, vind ik nogal grof gezegd. Ten eerste snap ik niet wat kerken hiermee bedoelen en ten tweede snap ik niet dat je zoiets kan zeggen. Als mensen van elkaar houden, dan ga het toch nooit om een experiment. Verder vind ik dat er nog steeds meer landen moeten volgen. Als we een voorbeeld aan elkaar kunnen nemen, kunnen we steeds meer groeien en opener zijn.