Enkele post bekijken
Oud 15th May 2014, 00:28
H*ndrik.Peeters H*ndrik.Peeters is offline
HP

Wannes, Ik deel je mening.
Dit is een mening van een persoon die wilt aantonen dat de N-va asociaal is. Met spijtig genoeg bitter weinig respect voor de werkelijkheid. Als je de rijken extra gaat belasten, bovenop de nogal hogere belastingsdruk, zullen zij vertrekken richting andere landen. In casu : Rijkentax van Frankrijk heeft ervoor gezorgd dat Louis Viton, L'Oreal en Gerard Depardieu het land hebben verlaten. Hiermee gepaard daalt de werkgelegenheid en zijn wij nog slechter af dan voorheen. De Rijkentax is een korte termijn oplossing, met drastische lange termijn gevolgen.

Als laatste wil ik nog meegeven dat artikels met een subjectieve auteur mag, maar verdiep je alsjeblieft dieper in de materie dan effectief aannemen dat het werkelijkheid is. Ik vind het niet leuk om het te zeggen maar in 1940 waren er veel Duitsers die ook maar gewoon aannamen wat er in "Mein Kampf" stond.