Enkele post bekijken
Oud 13th May 2014, 23:57
J*roen.Bouckaert J*roen.Bouckaert is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door g*elle.jansen
Het klopt dat technologie een heel belangrijke rol speelt in het leven van de jongeren. Maar vaak zijn het niet alleen de jongeren meer die op facebook zitten, veel mails checken, tweeten, spelletjes spelen op hun Iphone,.. ook ouders doen dit meer en meer.
Dat is zeker het geval. Met de intrede van deze verslaving opwekkende programma's/toestellen gaat een mens meer en meer nood om deze te gebruiken. Een mens heeft gemiddeld een 6 tot 8 uren per nacht nodig om te slapen. Als heeft men een nacht niet goed heeft kunnen slapen, zal het lichaam dit opvangen met slaapschuld. In deze fase zal een mens 1/3de van zijn/haar normale slaappatroon extra slapen. Toch zijn er mensen die dit "negeren" en verder blijven leven. Ik ben zelf ook zo iemand. Maar eerlijk gezegd, geef ik multimedia niet alle schuld. Ik schuif redelijk wat schuld ook in de schoenen van de maatschappij. Deze verlangt meer en meer van de mens, die op zijn beurt langer moet gaan werken, meer huiswerk heeft enzovoort. Hierdoor heeft een mens ook minder slaap, maar kan hij/zij er niet veel aan doen.