Enkele post bekijken
  #4  
Oud 13th May 2014, 22:20
S*fie.Vermeiren S*fie.Vermeiren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Schilde
Posts: 89
Het verbaast mij toch dat de helft van de Belgen op vakantie gaat. Velen onder ons voelen nog steeds de crisis. Er vallen nog steeds veel ontslagen. Desondanks gaat toch de heft van de Belgen op reis. Ik begrijp wel niet goed waarom mensen de auto verkiezen boven het vliegtuig. Als je naar Spanje gaat en je telt al het geld van de toltarieven op wanneer je door Frankrijk rijdt, dan heb je gemakkelijk voor twee personen een vliegtuigticket heen en terug. De helft van de Belgen gaan niet op vakantie. Een dagje zee is veel goedkoper en kan even leuk zijn. Daarnaast mogen we ook niet vergeten dat tijdens de zomermaanden er heel veel studenten een studentenjob uitoefenen. Het studentenleven is duur en het geld is meer dan welkom. Ik denk dat de daling zich zal blijven voortzetten zolang de gevolgen van de crisis nog voelbaar zijn en de vliegtuigtickets maar duurder blijven worden. Toch zullen er nog steeds veel mensen op reis gaan om van de dagelijkse sleur even weg te zijn. Het leven in onze maatschappij zorgt voor veel stress en werkdruk. Soms er even tussenuit gaan, kan deugd doen.
Met citaat antwoorden