Enkele post bekijken
Oud 13th May 2014, 17:55
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User

Ik ben ook wel een voorstander van tolvrije wegen. Dit zal iedereen wel verkiezen boven betalen. We mogen wel niet vergeten dat er een privékapitaal gebruikt is om de tunnel te bouwen. Dit geld komt niet vanzelf terug en moet 'terugverdiend' worden. De tunnel daarom betalend maken, is en blijft een goede optie. wij als gewone burger kunnen niet voor alles opdraaien en alles blijven betalen. Diegene die de tunnel gebruikt, moet ze maar betalen/afbetalen. Het is positief, dat de tolvrije tunnel voordelen opwekt. Dit kan niet anders, maar we moeten natuurlijk nog niet meteen conclusies trekken. Een onderzoek moet je langer dan zeven dagen bekijken en alles vergelijken. Indien men alles vergeleken heeft en alles deftig bekeken heeft kan het een mogelijke optie worden. Als de tolvrije tunnel niet veel voordelen op de wegen biedt, dan zou ik de tunnel betalend laten. Goede manier om alles af te betalen en als het geen effect heeft op de wegen, dan is dit de beste oplossing. Als het wel een voordeel is (tolvrij), dan moeten we het doortrekken voor altijd. Ik ben wel een voorstaander om de voor- en de nadelen deftig te bekijken i.p.v. meteen conclusies te trekken.