Enkele post bekijken
Oud 12th May 2014, 16:39
S*lvia.Verelst S*lvia.Verelst is offline
Registered User

Ik ben totaal niet akkoord met wat hier is gezegd. Ikzelf kom uit een groot gezin (5 kinderen) en als wij niet dat bedrag van kindergeld hadden, dan hadden we nu op straat geleefd. Het is niet zo dat je dan kan sparen om op reis te gaan of dergelijke. Ik ben nooit op reis kunnen gaan omdat wij dat geld namelijk niet hadden. Oké, je kan dezelfde kleding dragen, maar het zijn kinderen, dus de kleding is vaak na 1 kind niet meer draagbaar. De mensen die bewust meerdere kinderen hebben voor het kindergeld, daar ben ik inderdaad ook niet met akkoord. Er zijn echter wel genoeg gezinnen die dit doen omdat ze graag kinderen zien. Het is ook niet zo dat je als er een groot leeftijdsverschil is, het oudste kind op het jongste kind kan passen. Er gebeuren genoeg ongelukken, dus een kind van 12 jaar kan echt nog niet op de broer of zus van bv. 6 passen. Er zal nog steeds iemand moeten komen om op dat kind te letten. Als je meer dan vier kinderen hebt, dan moet je een grotere auto kopen, meer elektriciteit en water betalen (meer was, strijk, ...).
Met citaat antwoorden