Enkele post bekijken
Oud 11th May 2014, 22:36
L*ze. Verhaegen L*ze. Verhaegen is offline
Registered User

Ik denk dat iedereen dit wel herkent. Onlangs deed hier ook nog zo'n situatie voor. Mijn vader had een grijpmachine die stuk was, dus hij dit deze binnen voor te laten maken en om te controleren. Dit was al de zoveelste keer dat dit machientje stuk was dus ging hij eens naar een ander bedrijf. De man van dit bedrijf deed meteen de motorkap open en wat zag hij, overal roest.
Het bleek dat de man die deze machine verkocht had aan mijn vader gewoon de binnenkant een nieuw kleurtje had gegeven om de roest te dekken. Mijn vader heeft meteen na de ontdekking deze man opgebeld en hij legde de situatie uit dat hij dit alles niet meer kon betalen. Ik denk dus ook dat het de schuld is van de overheid met alle belastingen en andere kosten die worden gevraagd.
Mensen gaan een uitweg zoeken om toch dingen te verkopen van slechtere kwaliteit aan een dure prijs.
Of denk anderzijds maar aan de Nokia telefoon van vroeger en de Iphone van nu. Eigenlijk is het wel zeer slim, als de Iphone valt is hij 9 op de 10 stuk en moet men deze laten repareren voor zeer veel geld of een nieuwe kopen maar als de Nokia viel, was er niets aan.
Met citaat antwoorden