Enkele post bekijken
Oud 6th May 2014, 20:20
E*len.backx E*len.backx is offline
Registered User

Ik ben geen voor- of tegenstander van Facebook. Maar dat Facebook de mensen nu echt asociaal maakt dat weet ik niet goed. We zitten inderdaad vaker achter onze computer, dat is spijtig genoeg een feit. Maar Facebook is voor mij een middel om af te spreken met mensen, feestjes te organiseren, zaken te bespreken, enz. Zonder dit zou ik veel tijd verliezen en mijn vrienden veel minder vaak zien dan nu. Ik onderhoud ook mijn vriendengroep door Facebook. Mensen die ik heb leren kennen op het uitgaan, vakanties, enz. kan ik niet elke dag zien. Dankzei Facebook kan ik er wel elke dag mee spreken en afspreken.

Ik gebruik Facebook ook als een soort USB-stick. Al mijn documenten die ik zeker niet mag verliezen zet ik op mijn Facebookgroep. Zo kan ik er altijd bij. Ik gebruik dus niet alleen Facebook om te chatten maar ook voor het school en om af te spreken zoals eerder vermeld. We moeten er gewoon opletten dat we deze voordelen niet te veel gaan gebruiken. Facebook is nuttig maar het echte leven is dat ook. Dit mogen de mensen gewoon niet vergeten en moeten dit voor altijd in hun achterhoofd houden.
Met citaat antwoorden