6th May 2014, 16:27
|
Registered User
|
|
|
|
Hier zal inderdaad effectief iets aan moeten gedaan worden. Iedereen denkt in onze samenleving vaak alleen nog maar aan zichzelf. Dit is natuurlijk niet goed voor onze medemens. Ook de buitenlanders denken er zo over: als het in België toch gratis is, waarom nemen we die autostrade dan niet? Daar moeten wij niet betalen en wij kunnen er van profiteren. Ik wil niet te kort door de bocht gaan want ik denk dat dit niet door iedere buitenlander/Belg zo bekeken wordt. Ik denk dat het gewoon noodzakelijk wordt dat men in elk land hetzelfde gaat doen. Men moet aan dezelfde lijn trekken. Als het daar zo is, waarom hier dan niet?! De belgen betalen belastingen, de buitenlanders tol en er kan hopelijk al iets veranderen aan de kwaliteit van onze wegen. Ik zeg duidelijk 'hopelijk' omdat ik hoop dat er dan ook effectief iets met de inkomsten gaat gebeuren. Ik ben benieuwd naar het resultaat van deze zaak. Of dat er effectief iets aan de fileproblemen of kwaliteit gaat veranderen, blijft voor mij een heel vage kwestie.
|