Enkele post bekijken
  #3  
Oud 30th April 2014, 22:32
S*fie.Vermeiren S*fie.Vermeiren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Schilde
Posts: 89
Jongeren met diploma blijven langer aan het werk

Ik ben het eens met de hieronder opgesomde commentaren. Goede werknemers zijn werknemers met motivatie en die zich inzetten voor hun werk. Een diploma zegt veel over een persoon maar zeker niet alles! Niet iedereen heeft de kans gekregen om een diploma te behalen. Ik vind het zelf ook enorm jammer dat er zo veel jongeren werkloos zijn. Heel wat bedrijven nemen jongeren aan omdat ze hiervoor subsidies krijgen, maar die subsidies stoppen na een jaar. Dus krijgen de meeste jongeren slecht een contract voor een jaar. Deze regeling is voor de werkgevers het goedkoopste. Wanneer het contract van de ene jongere afloopt, nemen ze een nieuwe jongere aan zodat het bedrijf de subsidie kan behouden. De werkloosheid bij jongeren blijft nog steeds een probleem. Uit het artikel blijkt dat jongeren met een diploma langer aan het werk blijven. Ik stel mij echt de vraag hoe dit komt. Ik hoop dat er hier nog verder onderzoek naar wordt gedaan, want dit is een interessante bevinding om meer over te leren.
Met citaat antwoorden