Enkele post bekijken
  #5  
Oud 26th April 2014, 16:50
Stijnvdv Stijnvdv is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Antwerp
Posts: 82
Citaat:
Orgineel gepost door c*dric.willemsen
Ze moesten zelf maar eens ziek worden... Hoe egoïstisch zijn deze mensen ingesteld? Ze zouden helemaal anders piepen als het iemand van hun familie was of een kennis... Triestig.



Ik ben zelf het traject al twee keer doorsparteld en kan dus uit heel wat ervaring spreken.

Het is inderdaad zo dat je met al de toxische rommel die ze in je lichaam injecteren voor heel wat neveneffecten zorgt; waaronder braken. De een zal al wat minder decibels produceren dan de ander (ik heb doorheen de huren van mijn ziekenhuiskamer ook al een zekere geluidsoverlast ondervonden).
Persoonlijk vind ik het jammer dat de buren van de kankerpatiënten af willen ook al kan ik me ergens wel een zeker overlast voorstellen. Ik weet niet hoe het staat met de voorzieningen van de VZW die de patiënten opvangt; misschien dat er een tussenoplossing bestaat? Deze zou kunnen bestaan uit betere isolatie of een aparte ruimte die wat meer afgeschermd is van de gemeenschappelijke muren.

Ik vind geen enkele aanwijzing in het artikel dat de buren contact hebben opgenomen met de VZW. Als dit echt niet het geval zou zijn, denk ik dat men het beter eerst onderling had besproken in plaats van meteen een klacht in te dienen bij de stad én de provincie.

Ik hoop in ieder geval dat er snel iemand met een oplossing op de proppen komt. De patiënten verdienen rust en ondersteuning, zo ook de buren.
Met citaat antwoorden