Enkele post bekijken
  #3  
Oud 24th April 2014, 12:31
c*rl.proost c*rl.proost is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Turnhout
Posts: 128
Bij het lezen van de titel wordt je wel even stil. Het artikel lezen, geeft wel een meer genuanceerde kijk.
Een heel mooi initiatief, is die vzw volgens mij. Mensen die zich voor zulke zaken inzetten, zijn enorm belangrijk voor onze maatschappij. Een vzw heeft het vaak ook moeilijk om de juiste locatie en de juiste middelen te vinden. Dat ze enkele appartementen ter beschikking krijgen, is voor hen dus fantastisch.

Helaas brengt zoiets voor buren effectief overlast met zich mee. Ik kan me voorstellen dat het veel drukker is in de gang en lift van de appartementen. Dat ziekenzorg voor de deur parkeert, kan heel vervelend zijn voor de andere bewoners.

Mijn conclusie is dat dit een prachtig initiatief is, maar eigenlijk op een foute locatie.
Overleg tussen de bewoners en de vzw kan hopelijk hulp bieden. Afspraken maken en respect voor elkaar zijn onontbeerlijk.
Eigenlijk zou de overheid beter een apart gebouw, op maat van de patiënten, voorzien. Maar waarschijnlijk is er enkel geld voor de vervanging van de F16's van het leger...
Met citaat antwoorden