23rd April 2014, 22:16
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind het goed dat deze maatregel voorgesteld wordt en dat veel Vlamingen achter deze maatregel staan. Ikzelf sta ook achter deze maatregel. Zoals Sofie De Wolf al zij is het verschrikkelijk om je baan te verliezen. Op deze manier zijn de mensen die een werkloosheidsuitkering krijgen toch nog nuttig bezig. Bijkomend doen ze ook nog werkervaring op in een misschien voor hen totaal onbekende sector. Ik denk ook als werklozen een job blijven uitoefenen ze makkelijker de stap kunnen zetten om een andere job te zoeken en de overstap te maken naar een nieuwe job. Anders zouden ze thuis misschien ook alleen maar steeds denken aan hun jobverlies en laten ze misschien hun kop hangen.
Als ik kijk naar de andere percentages van het artikel valt het mij op dat het over het algemeen hoge percentages zijn. Wat zeker niet slecht is in mijn ogen. Het duidt erop dat de Vlamingen willen dat er toch iets veranderd moet worden op een aantal punten. Ikzelf sluit mij ook aan bij deze percentages. Er moeten dingen veranderd worden. Nieuwe verkiezingen is tijd voor nieuwe veranderingen.
|