23rd April 2014, 20:36
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Printer
Daar blinkt het lampje weer: toner op! Intussen weet de geoefende gebruiker: even schudden met de cassette en je kunt nog wekenlang printen. De ongeoefende gebruiker weet niet dat er een teller in de printer zit die na een vast aantal pagina's het sein geeft: flikkeren! Ongeacht of er nog inkt in de cassette zit of niet.
|
Dit heb ik zelf ook al ervaren. Ik heb een vrij dure kleurenlaserprinter van HP staan en zodra de toners volgens hem leeg zijn, wil hij niet meer printen. Ondertussen heb ik op internetfora ontdekt dat je die functie gemakkelijk kan uitschakelen in het menu, waarna hij ineens nog 100den pagina's wilde printen
Over 'geplande veroudering' was onlangs een erg goede reportage over op KoppenXL (langere tijd geleden op Volt). Erg interessant om te zien. Bleek bij KoppenXL dat enkel Miele toegang wilde verlenen tot hun fabrieken omdat zij als marketingpunt hebben dat hun toestellen weliswaar duurder zijn dan de andere merken, maar dat zij wel consequent blijven gaan voor kwaliteit. Alle andere merken weigerden medewerking, zegt wel genoeg lijkt me...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|