Enkele post bekijken
  #2  
Oud 19th April 2014, 11:46
a*melie.van.den.broeck a*melie.van.den.broeck is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Wuustwezel
Posts: 117
Ik ben van mening dat niet enkel de aspirant-politieagenten deze test moeten doen, maar ook de anciens. Eenmaal de test gedaan is, zit je safe. Dit is ook zo bij de brandweerkorpsen, maar het valt duidelijk op dat de 40-jarigen al een serieuze buik krijgen. Voel jij je dan nog veilig?

Ik vind wel dat de proef inderdaad iets zwaars mag zijn, iets waarvoor iedereen moet werken. Toch vind ik de coopertest inlassen misschien er een beetje over. Ik heb liever dat de politieagent op een goede manier een boef kan vangen dan dat deze heen en weer kan lopen elke keer dat de 'beep' volgt. Wie niet sterk is moet slim zijn zeggen ze altijd en ik denk ook dat efficiëntie meer boeven kan vangen dan kracht.

Om nog een kleine vergelijking te doen: mijn broertje kan zonder problemen die coopertest uitlopen, maar daarna zit hij met serieuze rug- en voetklachten. Uithouden kan hij het dus wel, maar de gevolgen zijn pas later zichtbaar. Een goede test is het dus allesbehalve.
__________________
Some of the best lessons we ever learn we learn from our mistakes and failures. The error of the past is the wisdom of the future.

- Tryon Edwards
Met citaat antwoorden