Enkele post bekijken
Oud 17th April 2014, 14:28
JolienBalemans JolienBalemans is offline
Registered User

Ik begrijp de meningen van Fenne en Shana maar ik begrijp ook de meisjes die het effectief willen doen. De dag van vandaag is het belangrijk om er goed uit te zien en wie hieraan niet voldoet, wordt gepest of uitgesloten of heeft minder zelfvertrouwen.

Tegenwoordig wordt plastische chirurgie overal gepromoot, zo was er een op de kortingswebsite 'Groupon' een borstvergroting of andere esthetische ingreep te vinden. Of de actie bij het magazine TV Familie, hier worden ook ingrepen verloot onder de kopers van dit tijdschrift. Ik begrijp dat sommige mensen een operatie willen doen wegens gezondheidsredenen en daarvoor het geld niet hebben, en voor deze mensen is zo'n actie wel goed. Maar er kan hier ook misbruik van gemaakt worden, er kunnen geďnteresseerden zijn die zo'n ingreep willen laten uitvoeren puur om hun zelfbeeld op te krikken. Jammer genoeg helpt zo'n ingreep alleen niet om meer zelfvertrouwen te krijgen, en zo kunnen deze mensen in een vicieuze cirkel geraken in het allerslechte geval.

Net zoals Fenne en Shana vermelden, moeten er dus betere regels en wetten komen om deze operaties enkel voor diegene beschikbaar te stellen die het wegens gezondheidsredenen nodig hebben.
Met citaat antwoorden