Enkele post bekijken
Oud 1st April 2014, 22:18
E*len.backx E*len.backx is offline
Registered User

Doorheen de geschiedenis hebben mensen zoveel overgehad om het stemrecht te hebben. Nu we allemaal mogen gaan stemmen, zien we er tegen op. We weten niet precies wie nu eigenlijk onze stem verdient. Ik denk dat er niet veel mensen echt weten welke partij ons in de toekomst het beste voorruit helpt. Zelf heb ik ook nog geen idee op wie ik zou stemmen. Zoals veel mensen zou ik stemmen op namen die me bekend in de oren klinken, ongeacht of deze mensen al veel hebben verwezenlijkt. De verschillende verkiezingscampagnes schrikken me ook een beetje af. Alle partijen willen kost wat kost de meerderheid halen en hun plannen doordrijven. In de ideale wereld zouden politici moeten samenwerken om zo een zo goed mogelijke samenleving te organiseren. Dat gebeurt niet in mijn ogen. Na de verkiezingen verkondigen de verkozen politici dat ze hun plannen eindelijk kunnen verwezenlijken. Of dat echt gelukt is, laat men achterwege. Daarom denk ik ook dat veel mensen niet echt geďnteresseerd zijn in de verkiezingen. Ze zien het als een opdracht, niet als een recht.
Met citaat antwoorden